The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Oraş pustiu

miercuri, 2 noiembrie 2011

| | |
O noua poezie, care face parte din volumul "Orizont cenusiu".

Intreg volumul "Umbre si furtuna", precum si o parte din volumul "Orizont cenusiu", le gasiti la sectiunea de poezii.




Oraş pustiu

Am visat cã oraşul tãu e trist când plouã,
Am visat cã m-am plimbat pe strãzile presãrate cu rouã,
Am alergat pe aleile pustii, cãutându-te neîncetat,
In jurul meu, timpul a stagnat.

Am visat cã totul era trist şi pustiu, de ce?
Amintirile au fost şterse de ploaia crudã şi rece,
Sentimentele au fost duse departe de vânt,
A ramas în urmã un oraş fãrã suflu, fãrã cânt.

0 comentarii: