The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Cand cresc copiii?

miercuri, 23 noiembrie 2011

| | |

Parca ieri il tineam pe Vlad in brate, o bucatica de om cat mana mea, si ziceam "De abia astept sa isi tina singur capul, sa nu mai am stressul asta."


Dupa aia ziceam "De abia astept sa stea singur in fund."


Si dupa aia, "Sa mearga singur in picioare."


Acum merge, alearga, vorbeste, se urca singur pe scaun, pe masa, pe biblioteca. Mananca singur (si toate hainele impreuna cu el)


Vine la mine, ma mangaie pe obraz cu manuta lui mica si imi spune "Iubita mea de Ramona."


Si stau si ma intreb, nevenindu-mi sa cred, cand a trecut timpul.

Cand cresc copiii? Noaptea, cand nu ii vede nimeni?

0 comentarii: