The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Epigrame

duminică, 27 noiembrie 2011

| | |

Premonitia lui Ceausescu

Am inchis repartitorul,

Amintindu-mi ce a spus,

In vremuri grele dictatorul:

"Imbracati o haina-n plus!"

epigramă de Alexandru Truţă


Unui matematician celibatar

Tot invata ca nebunu`

Cat fac unu si cu unu

Dar nu stie nici acuma

Cat fac unu si cu una.

epigramă de Lucian Onea



Necuviinţa

Pe al vieţii lung traseu

Este o interferenţă

Între lipsa de decenţă

Şi surplusul de tupeu.

epigramă de Mircea Ionescu-Quintus din Antologia epigramei româneşti, 2007


Competiţie

Concursul nu a fost uşor,

Intransigent şi fără milă.

Dar a ieşit învingător

La diferenţă de o... pilă!

epigramă de Gheorghe Constantinescu-Gecko din Antologia epigramei româneşti, 2007 


Cenzură maritală

Prinzând-o-n patul meu cu Tică,

În timp ce furia-mi expun,

Mi-o şi aud pe mititică:

- Tu crezi ce vezi, nu crezi ce-ţi spun?!

epigramă de Cornelia Cociş-Inovan din arhiva personală a lui Gheorghe Culicovschi (2004)


Păcăleli, Păcălici, Păcăliţi.

Minte mică, lume slută,

Cu atâta păcăleală,

Toată ţara e făcută

Din Păcală şi Tânjeală.

epigramă de Arcadie Chirşbaum din arhiva personală a lui Gheorghe Culicovschi (2005)


0 comentarii: