The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Aseaza-ti capul unde vrei...dar pe umarul meu era locul ei!

duminică, 25 decembrie 2011

| | |


E ciudat cum de sarbatori simti cel mai tare lipsa persoanelor dragi pe care le-ai pierdut.

Si te simti...pustiit. Singur.

Si e ciudat cat de mult mi se potrivesc urmatoarele versuri:

Aseaza-ti capul unde vrei
Dar pe umarul meu era locul ei
Si-mi adormea in brate
Eu adunam sperante
Dar am pierdut-o asa usor

Cu mainile intinse
Cu tot atatea vise
Eu o astept in viata mea

Dar ochii ei nu mai vorbesc
Ea ca pe o lacrima m-a sters
Si stelele nu se mai aprind
Si n-ai avea ce sa-mi mai iei
Caci lumea mea e in palma ei
Iar eu in vise ma inchid

Aseaza-ti capul unde vrei
Dar pe umarul meu era locul ei
Si-mi adormea in brate
Eu adunam sperante
Dar am pierdut-o asa usor

Mi-e dor de inc-un zambet
Am pus atata suflet
Si nu mi-ar fi atat de greu
Daca intr-o clipa rece
Ea mi-ar sopti ca imi trece
Si se intoarce in viata mea

Dar ochii ei numai vorbesc
Ea ca pe o lacrima m-a sters
Si stelele nu se mai aprind
Si n-ai avea ce sa-mi mai iei
Caci lumea mea e in palma ei
Iar eu in vise ma inchïd

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 



0 comentarii: