The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Tematica de sarbatori

joi, 15 decembrie 2011

| | |


Am schimbat si eu aspectul blogului, sa fie ceva mai in tema cu sarbatorile de iarna. Daca nu recunoasteti catelul din poza, este celebrul Hachi, asteptandu-si stapanul in seara de Craciun, stapan care nu a mai venit niciodata. Mai multe despre Hachi intr-un post viitor.

Si cum ziceam, nu simt deloc magia sarbatorilor si spiritul Craciunului anul acesta. Probabil o sa-l simt din plin cand o sa ma puna mama sa toc muntele de carne si legume pentru salata Boeuf si sa framant cozonaci.

Prefer sa spal toata faianta din bucatarie (am facut-o si pe asta cu alta ocazie, deci vorbesc in cunostiinta de cauza) decat sa toc chestiile alea. Si in fiecare an, aceeasi discutie:

Mama: taie-le mai mici.
Eu: de ce, se ineaca cu ele?

Ma rog, daca e ceva ce astept e seara de colindat, cand iau toti copiii din familie si mergem cu colindul. Si prajitura pe care m-a amenintat mama ca o face de Revelion: Zi si Noapte, preferata mea :X:X:X

p.s.: Catelul ala din poza seamana cu Happy al meu cand era mic.

0 comentarii: