The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de Craciun

miercuri, 21 decembrie 2011

| | |
Am primit leapsa de la Krisz, de pe blogul Walking on Letters.


1. Un banc despre Mos Craciun:
A doua zi de Craciun , preotul unei biserici se uita la scena Nasterii si observa ca Iisus lipsea dintre statuete .
Cand iese afara , vede un baietel cu o masinuta rosie in care era asezata statueta prunculului Iisus .
- De unde ai luat statueta asta , micutule ?
- Din biserica , zice baietelul .
- Si de ce ai luat-o ?
- Cam cu o saptamana inainte de Craciun , m-am rugat pruncului Iisus si i-am promis ca daca-mi va aduce o masinuta rosie de Craciun , El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea !



2. Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite?
Pai...as vrea sa imi recapat prietenii pierduti. Pe toti pe care i-am pierdut in 23 de ani de existenta. Daca i-as avea pe ei, nu mi-ar mai trebui nimic...poate doar sanatate pentru mine si cei dragi.

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti ?
Nimic material. Desi daca ma gandesc bine n-ar strica niste carti ;))

4.Poti să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?
Sa fie langa mine si atunci cand ii vine sa o ia la fuga.

5.Mai crezi în Moş Crăciun ?
Cred ca oamenii sunt mai buni in aceasta perioada, fiecare dintre ei devenind un fel de Mos Craciun pentru ceilalti, ceea ce e minunat. Inca ma intreb de ce nu pot fi asa pe toata perioada anului.

6. Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă ?
Looooogic :))

7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine ?
Intotdeauna cu familia, ne strangem la unul din noi acasa.

8.La ce vârsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
Pe la 7 ani si am fost foarte dezamagita, nu atat pentru ca am aflat adevarul, ci pentru ca nu concepeam ca e posibil ca mama sa ma minta pe mine.

9. Împodobeşti tu bradul? 
Da, impreuna cu mama, in timp ce ascultam "Impodobeste mama bradul". Si in fiecare an o amenint ca ea o sa il despodobeasca...desi de obicei ajung sa o fac tot eu.

10.În sufletul tău,  mai există spiritul sărbătorilor ?
Sigur ca da.

10.De Crăciun îţi place să dai sau să primeşti ?
Sa daruiesc. Am o anume fascinatie sa colind prin magazine, cautand cadoul perfect pentru fiecare persoana. Iar bucuria de pe fata lor cand le deschid e de nepretuit.

Dau leapsa mai departe oricui o vrea.

1 comentarii:

Krisz spunea...

Multumesc de preluare! foarte dragute raspunsuri. :* Craciun Fericit !