The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Un Craciun fara dorinte

duminică, 11 decembrie 2011

| | |


Spunea cineva odata, un mare om, ca se teme de oamenii fara vicii. Pentru ca oamenii fara vicii sunt oameni fara slabiciuni. Bineinteles, prin vicii intelegem mult mai mult decat fumat, alcool sau cafea. Viciile sunt numeroase si iau diferite forme.

Mie una, intotdeauna mi-a fost frica de oamenii fara dorinte. Daca intrebam pe cineva "Ce iti doresti de Craciun?" sau "Ce iti doresti de ziua ta?" si acea persoana raspundea "Nimic", eu ma panicam, pentru ca-asa credeam eu la acea vreme- un om fara dorinte e un om care nu are nimic de pierdut.

Dar nu e asa. Stii de ce sunt asa sigura?

Pentru ca si eu am ajuns un om fara dorinte.

Toata lumea ma intreaba ce vreau sa imi aduca Moshu' si eu raspund mereu la fel: nimic. Niciun lucru material nu mi-ar putea aduce bucurie. O sa primesc multe, probabil, asa se intampla de fiecare data cand nu imi doresc nimic. Primesc multe lucruri pe care in mod normal mi le-as fi dorit, iar eu ma prefac fericita, cand de fapt nu vroiam nimic.

Nu pentru ca nu exista nimic ce imi doresc, ci pentru ca ceea ce vreau eu nici macar Mos Craciun, daca ar exista, oricat ar fi el de magic, nu mi-ar putea aduce.

Nici macar el nu ar putea reintregi familii dezbinate, nu ar putea repara prietenii stricate, nu ar putea pune suflet intr-o inima goala, nu ar putea schimba trecutul.

Acum stiu ca un om fara dorinte nu e un om care nu are nimic de pierdut, ci un om care a pierdut prea multe.

Si totusi, imi doresc ceva de Craciunul asta: sa ninga.

Eu, care urasc zapada, vreau sa ninga, pentru ca Vladut de abia asteapta zapada si vreau sa il vad cum se bucura, vreau sa il plimb cu sania si sa facem oameni de zapada si asa sa imi dea si mie o mica bucatica din bucuria lui.

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu-l subestima pe moshu:P cine stie ce surprize iti pregateste:))

Alexya spunea...

Frumos post.
Imi doresc si eu sa ninga. Sper sa ti se indeplineasca dorinta de Craciun.

Ramona spunea...

aia cu zapada sau aia cu familia, prietenii si sufletul gol?:))

Alexya spunea...

Ai spus ca iti doresti sa ninga:)). Asta e dorinta ta de Craciun, nu? Eu acest lucru doresc sa se indeplineasca... si toate dorintele, sa nu zici ca sunt zgarcita:)).
Take care.