The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

A little danger

sâmbătă, 14 iulie 2012

| | |
Vreau sa fac ceva nepermis, poate chiar periculos. 
Vreau sa simt adrenalina curgandu-mi cu viteza prin corp, sa simt cum mi se zbate tampla dreapta de nervi si emotie, sa imi bata inima cu putere de teama de a nu fi prinsa.
Ce usor era in liceu...era nevoie doar sa ma ascund la un colt sa fumez o tigare sau sa chiulesc de la ore impreuna cu cel mai hot tip din scoala ca sa simt toate astea.
Acum ma asez la masa cu mama, fumam impreuna si ii zic "vezi ca azi nu am fost la facultate ca am avut chef sa dorm pana la 12" si ea zice "bine".
E atat de plictisitor sa fii adult....

5 comentarii:

Bianca spunea...

:(...Pai... mai tii minte cand ne plimbam pe la 12 - 1 noaptea pe afara? Mai stii cand ne-a prins 'potopul' pe la 2 noaptea in timp ce eram in fata Muzeului de Literatura? Mai tii minte cand am esuat sa agatam tipi in Private Hell? :( Nu ti s-a parut tare ? :'( :P :*

MikuMyuuki spunea...

Intr-adevar. Numai ca Elena a primit ceva cam prea mult:))
Ai o leapsa:)
http://screamerase.blogspot.ro/2012/07/30-days-writing.html
>:D<

miku`

Ramona spunea...

Nuuuu de ce ai zis de esuarea din PH? Era secreeeet :))
Mai stii cand i-a durat ala punga tipului din autobuz?
Mai stii cand ne plimbam cu autobuzul prin ferentari la 10 seara?

Bianca spunea...

Mai, da tare frumos i-a 'lucrat' hotul punga calatorului. :D

Bianca spunea...

(...) da` * (tare frumos...)