The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 17

luni, 30 iulie 2012

| | |
 Momente bune și rele din ultimul an.


Ultimul an... de pe 30 iulie 2011 pana azi...


Momente bune:



  • Era o dimineata friguroasa si urata, ma duceam la examen. Si cum intru eu in clasa, dau cu ochii de Bianca in prima banca. Momentul ala a schimbat cursul lucrurilor ce au urmat. Si a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultimul an.
  • Bucuresti, cald, foarte cald, parcul Herastrau, sub o salcie de langa lac, doua fete stau intinse pe iarba si vorbesc despre lucrurile care li s-au intamplat in ultimul timp. 
  • Un oras mic si frumos, un bar la subsol, un Campari Orange si niste fete simpatice. A fost un moment frumos.
  • Eu vaicarindu-ma de viata mea, doua brate care ma inconjoara si ma strang pana nu mai am aer. Doua buze. Stai asa. De ce ma vaicaream? :))
Momente rele:

  • O conferinta pe messenger cu doua persoane dragi care in momentul ala pareau doi dusmani.
  • Terminarea discutiei din conferinta, inchiderea messengerului, inchiderea telefonului. Singuratate. Si multe lacrimi.
  • O inmormantare.
  • Eveniment, multa lume, eu piezandu-mi cumpatul si iscand o cearta cu public numeros. O cearta ce va avea consecinte.
Am pus si eu 4 cu 4, dar adevarul e ca am avut mult mai multe momente rele decat bune, doar ca nu vreau sa mi le amintesc. Nu e...sanatos sa mi le amintesc.
Să aştepţi oricât.Să aştepţi orice. Să nu-ţi aminteşti, în schimb, orice. Nu sunt bune decât amintirile care te ajută să trăieşti în prezent.(Octavian Paler)

0 comentarii: