The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 16

duminică, 29 iulie 2012

| | |
 Părerea ta despre muzica nouă.



Nu pot sa spun ca am o parere, pentru ca nu ascult muzica noua. Am o colectie de 10-15 trupe care imi plac si pe care le ascult, dintre care mai mult de jumatate nu mai sunt active in prezent.


Cat despre muzica noua...sunt cateva melodii dragute pe care le mai baga prin cluburi si cam alea sunt singurele pe care le stiu.


Insa ma intreb tot mai des de ce cantaretii nostri romani scot tot mai des melodii in engleza...esti roman, canta draq in romana!

0 comentarii: