The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 9

duminică, 22 iulie 2012

| | |
 Cum speri să fie viitorul tău.


Asta seamana foarte mult cu "Unde te vezi peste 10 ani".
Daca am vorbit despre viitorul meu in acel post, acum voi scrie despre viitorul apropiat.
Am concediu doua saptamani si vreau sa zac, sa zac, sa zac, sa citesc, sa zac, sa ma uit la House, sa zac, sa ma uit la alte Pretty little liars, la True blood, la Teen wolf si la final sa mai zac putin.


Viitorul suna bine, nu-i asa?


Si daca o sa fiu odihnita dupa atata zacere epuizanta, s-ar putea sa mai scriu unul sau mai multe capitole la M1.


Dar tot ce imi doresc acum e sa stau pe canapea cu un pahar de cola rece intr-o mana si o tigare in cealalta (shht, mama nu stie ca fumez in sufragerie) si sa ma uit la House.


 ATAAAAAAAAAT!

0 comentarii: