The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 12

miercuri, 25 iulie 2012

| | |
 Ziua pe scurt.


Dat fiind ca abia m-am trezit astazi, voi scrie despre ziua de ieri.


Ieri-noapte am dormit la vara'mea la munca, m-am trezit pe la 9, am baut un ness si m-am uitat la diverse filmulete pe http://creativemonkeyz.com/ (COM, nu RO, am aflat si eu ca site-ul .ro e fake) de pe tableta ei pana a venit un coleg sa o schimbe.
De acolo m-am dus direct la posta, sa ridic coletul cu carti de la Miku, apoi am fost cu cainele la veterinar.
Cand m-am intors acasa m-am uitat la un episod din House, apoi am tras un somn zdravan.
Cand m-am trezit am facut curat in toata casa, apoi am gatit: supa-crema de legume si prajitura cu fulgi de ciocolata pentru mine si pilaf cu vita pentru Happy.
M-am uitat cu vara'mea la The hunger games, apoi m-am bagat la nani.

0 comentarii: