The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Sa radem putin...

luni, 22 august 2011

| | |



Cu atata drama in jurul meu, parca aveam nevoie de niste bancuri bune ca sa imi dai descretesc fruntea. Si le-am gasit, iar acum le impartasesc cu voi:


O femeie trebuia sa treaca noaptea prin cimitir, însa îi era frica. La un moment dat vede un tip care venea în întâmpinare si-l roaga s-o conduca. Merg împreuna, omul spune bancuri, femeia râde... la un moment dat femeia spune:
- Ce barbat amuzant sunteti.
- Sa ma fi vazut când eram în viata!



Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China.


Se intalnesc 2 foste colege de liceu: 
– Buna! Ce faci? 
– Buna! Ma duc sa spal Mertanu’ apoi sa mananc la Marriot! Tu? 
– Si eu tot curva. 



Un tip cu doua gagici la o terasa, apare chelnerul si intreaba: 
- Cu ce va servim? 
- O bere la tap, si la caprele astea cate o limonada... 



Bula intreaba o colega:
- Stii limba engleza?
- Da, spune colega.
Atunci zice Bula:
- Zi si mie cum se spune: gheata, ceai, picior?
- Ice, tea, foot...

(daca nu ati prins poanta, cititi cu voce tare randul de deasupra)


Un baietel la scoala:
- Sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate.
Invatatoarea curioasa intreaba:
- La ce facultate, puiule?
- La facultatea de medicina.
- Si ce face acolo, puiule?
- Sta linistita intr-un borcan.




La facultatea de filozofie, un elev il intreaba pe profesor:
- Domnule profesor, de ce se numeste inima asa, daca ea este o pompa?
- Pai mai baiatule, tu crezi ca prietenei tale i-ar placea sa-i spui ca o iubesti din toata pompa?!

 Cioc ! Cioc !
- Cine e?
- Zana cea buna!
- Si de ce ai un topor ??
- Nu sunt binedispusa azi…

1 comentarii:

NEVRICOASA spunea...

Buna, imi place stilul blogului tau. Ma gandeam ca am putea sa ne afiliem. Iti astept raspunsul pe blogul meu. www.nevricosi.wordpress.com