The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Prietenie!!

marți, 9 august 2011

| | |




Prietenia poata sa para in aceste timpuri ceva utopic. Unde mai gasesti acum pe cineva complet dezinteresat, care sa iti fie aproape atunci cand ai nevoie? Si totusi, prietenie mai exista...Atunci cand nimeni nu mai e lamga tine, cainele ramane in continuare cel mai bun prieten al tau. (Traian Tandin- Adio, Ringo)










Unde gasesti un prieten care sa te placa asa cum esti, pe care sa nu il deranjeze defectele tale? Sau care sa adore sa doarme cu sosetele tale la nas? =)) (foto)


Acest post este dedicat prietenului meu blanos care imi incalzeste picioarele iarna, imi pune boticul rece pe obraz atunci cand plang si doarme cu labuta pe perna mea, reusind sa ma faca sa ma simt mai bine, indiferent de situatie.


Este o continuare a postului acesta.

0 comentarii: