The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Azi in Timisoara, maine in toata tara!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

| | |
Tare-mi e ca il vad pe Base coleg de "camera" cu tovarasu' Ceasca.


Imaginea articolului Piaţa Universităţii OCUPATĂ de PROTESTATARI. Incidente între jandarmi şi manifestanţi - VIDEO, GALERIE FOTO
A fost vreunu' din voi la Universitate azi?

Eu as putea sa ma scuz ca sunt claustrofoba...sau ca mi se inmoaie picioarele cand trec pe langa fantana de la Universitate si vad unde scrie "Aici s-a murit pentru libertate."

Adevarul e ca astazi am realizat ca tin un ziar in mana dupa 3 ani in care nu am mai atins unul. Si pe asta l-am citit doar pentru ca il uitase cineva care a fost la noi si m-a pus mama sa il deschid pentru ca era curioasa cu cati metri e mai scund gagicul chinez al lui Moni decat ea(tara arde si baba se piaptana)...si nu era nicio poza cu ei in picioare, dar am aflat si eu cum mai sta treaba prin tara noastra.

Legea pentru eutanasierea cainilor maidanezi nu a fost aprobata, oamenii merg la miting si Base da bir cu fugitii.

Ce credeti, am deschis si TV-ul. Ma rog, sta dechis cam toata ziua, dar pe MiniMax, sa se uite Vlad.

Cand m-am hotarat sa nu ma mai uit la TV? Cand mi-am dat seama ca nu mai gasesc nimic interesant la el.

Ca sa n-o mai lungesc, ce credeti, incepe o revolutie?

0 comentarii: