The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Afi=praf

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

| | |


Bai frate...ma duc si eu azi in Liberty, unde stiam ca e Diverta si..supriza: nu mai e.


 Ma duc in Afi, unde gasesc libraria Carturesti, cu gandul sa imi iau "Altfel de ingeri". Nu aveau decat volumul 2. 


Zic, binee....atunci imi iau Tristeti de succub. Nu aveau decat volumele 3 si 4. Nervi...zic biinee, atunci imi iau Cercul secret. Nu aveau decat volumul 2.


Ma duc sa mananc un BigMac, sa-mi treaca nervii. Dupa o coada infernala, nu avem masa. Gasim in final masa, dar nu avem scaune. Chiar s-au gasit TOTI sa mearga in Afi ASTAZI?


Deci am mancat un BigMac pe o banca, fara cartea mea, dar macar am gasit o carte simpatica, pe care am convins-o pe vara'mea sa o cumpere pentru ea, dar acum se afla pe biroul meu :))



1000Daca tot sunt eu mereu biblioteca ei personala, sa fie si ea biblioteca mea macar o data.


Cartea se numeste 1000 de erori din cultura generală si e foarte tare, am scris despre ea pe blogul Altfel de carti.

0 comentarii: