The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Sa radem...de mine

joi, 17 mai 2012

| | |
Cine ma cunoaste stie ca sunt un izvor de penibilitati. Le dau din mine de nu stiu de unde le scot. La sugestia lui Miku, voi posta un exemplu.
Eram la Orange acum ceva timp si consultantul imi propune sa schimb tipul de abonament. Si eu, foarte incantata de oferta, zic Da, hai s-o facem!
Si el zambeste ca un bou. Dupa care imi dau seama cum a sunat. Nu am mai rectificat Schimbarea abonamentului, ca ar fi fost si mai penibil.
Si nu, Miku, nu era hot, era gras si cu cosuri.


Alta, acum mi-am amintit:
Eram ieri in scara blocului si trece pe langa mine o pustoaica, maxim 12 ani, care vorbea la telefon si zice Saru'mana. Eu, pentru ca nu imi place sa raspund Sa cresti mare, ca ma face sa ma simt batrana, ii raspund, vesela Buna! la care ea ma priveste stupefiata 3 secunde apoi zice Nu vorbeam cu tine.
Trec pe langa ea, ma fac ca ploua si o aud ca ii explica persoanei cu care vorbea la telefon Una a crezut ca i-am zis saru'mana.


Vedeti ce zic? Un izvor de penibilitati.

3 comentarii:

MikuMyuuki spunea...

=))))no way:)) Si mie mi s-a intamplat sa mi se spuna saru`mana. M-am uitat cam ciuda la sarcu copil care imediat a facut o mutra de speriat:))

Dar tu esti cireasa de pe tort=)))))

`miku

Bianca spunea...

Iti vine sa crezi ca eu am citit in minte hotZ (de la hotie)... nu hot (englezesc ptr aratos). :)) F amuzante povestioarele. Ei, vezi, duci o viata palpitanta!!

Ramona spunea...

Si inca nu am ajuns sa fac cel mai palpitant lucru de saptamana asta :)) Bianca stieeee