The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Mi-am pierdut cerceii

sâmbătă, 5 mai 2012

| | |
Cine aude ca am plans cand mi-am pierdut cerceii zice WTF, cat de materialista e asta?


Nu e vorba de valoarea lor, ci de semnificatie. Perechea aia de cercei era singura legatura pe care o mai aveam cu o persoana la care am tinut enorm si inca mai tin.


Si acum ma simt...goala. Pustiita. Nu sunt eu. Imi lipseste ceva. Cand ma uit in oglinda si ma vad fara cercei imi vin in minte toate amintirile cu ea. Amintiri adunate pe parcursul a 5 ani.


NU vreau o pereche noua de cercei. O vreau pe ea inapoi.

0 comentarii: