The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Bataie de joc

vineri, 11 mai 2012

| | |
Asta a fost concertul Voltaj din metrou, organizat de PROFM la implinirea a 19 ani: O MARE BATAIE DE JOC!


Una dintre cele mai proaste organizari pe care le-am vazut vreodata. Pentru ca desi pe site-ul ProFM scria ca accesul se face pe baza pe cartele(aka, invitatii), alte site-uri care au preluat stirea nu au mentionat asta, si nici macar la TV nu s-a spus. 
Deci, ce papucii mei sa mai zic...Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

2 comentarii:

Bianca spunea...

Mentionez cartele speciale 'Pro FM' nu una simpla. Ce r@&^*(t ?!?! Da, exact acelasi lucru am spus si noi. De unde le luai? De unde sa stiu, nu era nici mamaia pe acolo sa iti explice.

Dar, hei, Voltaj au cantat ca de obicei frumos si au facut atmosfera ...din ce am vazut pentru cateva clipe de pe peron.

Bianca spunea...

Cu cat ma gandesc mai mult la asta cu atat imi dau seama ce experienta placuta trebuie sa fi fost ptr cei din metrou... si ce mare trebuie sa le fi fost mirarea celor din statiile prin care acesta a trecut. Incepe sa imi para totusi rau ca nu am reusit sa ne strecuram si noi, dar , hei, legile 'jocului' astea au fost.