The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Diferenta dintre prieteni si amici

luni, 7 mai 2012

| | |
Scurt si la obiect, ca m-am saturat sa fiu dramatica.Viata e asa amuzanta ca rad singura, ca proasta.
Cand ma freaca o problema (ceea ce se intampla foarte des) imi dau seama ca am foarte putine persoane cu care pot vorbi despre asta. Uneori n-am niciuna.
Ei, dar in fiecare an de ziua mea, cand fac lista cu invitatii, ma trezesc ca ajung la 15-20 si trebuie sa mai tai din ei ca nu imi ajung banii (daca nu ai fost invitat/a la ziua mea sa stii ca asta e motivul) si zic coa(n)e, ce de prieteni am!
Deci asta e diferenta dintre prieteni si amici.

0 comentarii: