The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Multumiri

miercuri, 9 mai 2012

| | |
Le multumesc tuturor persoanelor care mi-au urat astazi La multi ani pe Facebook, messenger, sms sau la telefon prin viu grai. Au fost foarte multi, lucru care m-a uimit si la fiecare eram ceva de genul OMG si X stie ca azi e ziua mea :))


Dar cel mai mult le multumesc celor mai bune prietene ale mele, Bianca si Miku, pentru modalitatile inedite prin care mi-au urat La multi ani.


Miku mi-a trimis un mail...special, iar Bianca, de pe 5 pana pe 9 mai mi-a urat La multi ani in fiecare zi, intr-un alt mod inedit. Am zis ca fac un top cu cele mai tari urari din aceste zile. Chestia e ca mi-au placut toate, dar o sa aleg totusi doua:

De pe 5 mai pana pe data de 9 mai am sa iti urez "La multi ani!" prin cate mai multe mijloace posibile. Astazi am ales sa iti postez pe wall o poza. :) Nu uita, de ziua ta ai fost la ... inaltimeee !!


La multi ani !!! Sa dea Domnu` ca si la anu` sa iti urez tot 5 zile la rand numai de bine !! :>
Sa fii plina de sanatate
Multi ani inainte
Sa te remarci prin fapte
Multi ani inainte
Sa ai parte de iubire
Multi ani inainte
Sa te lovesti numai de fericire
Multi ani inainte
Sa fii urmatita de noroc
Multi ani inainte
Sa iti fie totul usor precum un joc
Multi ani inainte.



Cum ma simt astazi? Cu un an mai batrana decat anul trecut pe vremea asta, cu un an mai inteleapta, cu un an mai implinita, cu toate ca am cu un an mai multi oameni pe care i-am piedut, cu un an mai multe greseli. Dar asta inseamna cu un an mai multe amintiri frumoase alaturi de oameni speciali, cu un an mai multe lucruri pe care le-am invatat de la viata.
Ma simt cu un an mai puternica, mai impacata cu mine si mai matura decat eram anul trecut.

1 comentarii:

Bianca spunea...

Si asa si esti... cu un an mai puternica, cu un an in plus de trairi frumoase. La cat mai multe! Te pup.