The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

De pe TPU

miercuri, 18 aprilie 2012

| | |

Nu imi place sa rad de problemele altora....doar de prostia altora.
Sa luam niste intrebari de pe TPU:


Sall TPU va rog sa nu radeti de mine! 


Am 12 ani si am penisul de 13cm si este curbat cred ca din cauza ca ma masturbez... 


1. Ma v-a afecta daca ma mai masturbez pe viitor?


2. Ce pot face in legatura cu penisul? (nu vreau s aafle parintii mei)
Curbat in sus sau in jos?:)) Sau in lateral?


Sal. Fetelor, daca un baiat s-ar purta frumos, ar fi romantic si respectos, v-ar asculta problemele s-ar ingriji, dar nu ar avea o situatie financiara foarte buna v-ar placea de el?
Ia-l pe Columbeanu ca e mai bun.


Vreau sa-l sarut pe prietenul meu frantuzeste dar  nu stiu cum sa incep daca ma e evita ce sa fac?
Incearca cu limba :))


Buna prieteniTPU, am tare tare nevoie de un sfat : acum 10 minute prietenul meu mi-a zis ca vrea sa vorbim despre relatia noastra si mi-a zis ca are nevoie de o pauza. Ce sa inteleg din asta?
Ti-a dat papucii 


Poti ramane insarcinata daca esti virgina?
Daca intra iepurele-n vizuina, da :))


Hai, ziceti voi ca nu sunt simpatici :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

trolls

biux spunea...

Vai de ei.. Net-ul e plin de astfel de specimene. :-j

Bianca spunea...

1. Ma v-a afecta daca ma mai masturbez pe viitor?

Indubitabil. :)) Deja il afecteaza.

Ramona spunea...

Poate daca se masturbeaza in sensul opus curburii o indreapta =))