The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Krisz si Alexya

joi, 12 aprilie 2012

| | |

Cand am citit leapsa asta, am zis Oh, te rog, sa mi-o fi dat si mie, ca tare mult imi place! Apoi am vazut ca e pentru toata lumea si am zis Yey, a mea e!


1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Semne. Am o micuta colectie de semne de carte. Iar daca se intampla sa nu am niciun semn la indemana, improvizez: pun o hartie, un creion, ceva. Mama tine un ambalaj de ciocolata ca semne de carte de cand a inceput sa citeasca Jocurile foamei si m-a inspirat, ma batea gandul sa fac niste semne de carte din ambalaje de ciocolata.


2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Daaa, mi-a dat Miku primele doua volume din Ciresarii, niste carti pe care le ador.


3. Citiţi în baie?
Daca e o carte care imi place si nu ma pot dezlipi de ea, citesc oriunde.


4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta? 
Ohoo, am o colectie de carti scrise de mine. Momentan mi se zbate prin minte ideea unui roman distopic.


5. Care este cartea preferată?
E greu sa aleg. In fruntea listei se afla Harry Potter si Jocurile foamei, ca si carti preferate, dar daca vorbim de o carte care mi-a schimbat viata..ei bine, sunt cateva. Alchimistul si Ultimul cantec sunt primele.


6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea? 
Am citit de 11 ori Harry Potter si Ordinul Pheonix, de doua ori celelalte volume, iar ultimul volum de vreo 5 ori. Am citit primul volum din Jocurile foamei de doua ori si acum vreau sa recitesc Ciresarii. Da, sunt carti pe care le iubesc si de care nu ma plictisesc niciodata.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?  
Cred ca daca i-as intalni, nu i-as plictisi cu intrebari de genul Cum ti-a venit ideea cartii, pe care le pune toata lumea, ci mai degraba as incearca sa ii cunosc pe ei ca oameni, mai presus decat ca pe scriitori.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine? 
Scriu pe blog, vorbesc cu prietenele mele, le bag pe gat ce citesc eu si imi place (cu Miku e cel mai usor, o conving cel mai repede. Nici nu apuc sa ii zic daca vrea sa o citeasca, pentru ca imi spune ea Da-mi-o si mie)

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi? 
Trebuie sa abordeze un subiect care sa ma atraga. Daca citesc descrierea si imi place, caut pe bloguri pareri despre acea carte si daca gasesc mai multe pozitive decat negative, o iau.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?  
Nu cred ca exista asa ceva. Fiecare citeste ce ii place, ce il caracterizeaza, ce il ajuta sa evolueze. Fiecare dintre noi are caracterul sau unic si isi rezerva dreptul sa ii placa sau nu o carte si sa aleaga acele carti care i se potrivesc.

11. Care este locul preferat pentru lectură? 
La tara, intinsa pe iarba. Dar cel mai adesea sunt de gasit in bucatarie, tolanita pe doua scaune (cu fundul pe unul si picioarele pe celalalt), cartea pe masa, o cana cu ceai si tigarile langa.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte? 
Liniste si pace, sa nu ma distraga nimic, sa nu cumva sa ratez vreun detaliu al cartii.

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic? 
Am citit, pe vremea cand eram un paduche social cu buzunarele goale si nu aveam bani sa imi cumpar carti. Si mi-am stricat vederea grav pe tema asta.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate? 
Fac schimb de carti cu Miku constant. In rest, mai mult le dau eu altora decat sa iau imprumut. Ultima carte imprumutata am citit-o acum doi ani si era Cronica unei morti anuntate, luata de la biblioteca facultatii.

Ca sa pastrez traditia, o dau in continuare la toata lumea care imi citeste blogul. Lasati-mi un comentariu cu un link dupa ce o faceti.

0 comentarii: