The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

10 metode prin care poti cunoaste o persoana dupa felul in care joaca Remi

duminică, 22 aprilie 2012

| | |
Am facut multe observatii la partenerii mei, fosti si actuali de jucat Remi si am construit o metoda prin care felul in care cineva joaca Remi spune multe despre ce fel de persoana e. E o metoda personala, bazata atat pe cunostiintele mele de psihologie, dar mai mult pe experienta de viata.
Ca sa intelegeti ce vreau sa spun mai jos, trebuie sa stiti jocul, nu atat regulile, cat sa il fi jucat cel putin o data.
Deci sa-i dam drumul:




  1. Daca se concentreaza sa castige si pune accent pe castig mai mult decat pe frumusetea jocului, e o persoana care vrea sa fie intotdeauna prima in tot.
  2. Daca se concentreaza mai mult sa te faca pe tine sa pierzi decat sa castige el/ea, e o persoana obisnuita sa ajunga sus scufundandu-i pe cei ce-i stau in cale.
  3. Daca da vina mereu pe cartile proaste care i-au venit, e o persoana careia nu ii place sa imi asume responsabilitatile si da mereu vina pe ceilalti.
  4. Daca rupe mereu de jos, riscand sa ramana cu cartile pe tabla, e o persoana careia ii place sa isi asume riscuri.
  5. Daca se gandeste mult inainte sa lase o carte sau sa faca orice miscare, e o persoana calculata.
  6. Daca din contra, actioneaza rapid, inainte sa gandeasca, e impulsiv/a.
  7. Daca ramane mereu cu 1 pe tabla, e o persoana care tinde la victorie si nu se lasa batuta.(pentru ca e clar ca il pastreaza ca sa inchida cu el)
  8. Daca face mai multe terte decat suite, e o persoana care va alege mereu calea cea mai usoara in orice.
  9. Daca nu rupe niciodata de jos, e o persoana careia ii e frica de riscuri si consecinte.
  10. Daca se enerveaza atunci cand pierde, nu cred ca mai e nevoie sa va spun eu ce fel de persoana e: una care nu stie sa piarda.
Cam astea ar fi. Nu spun ca se aplica oricui, oricand, dar absolut toate sunt testate pe cel putin o persoana si s-au potrivit manusa caracterului ei/lui.

1 comentarii:

Cristina M. spunea...

Ador jocul de remi...as putea sa joc zi si noapte si nu m-as satura. Sunt foarte bune observatiile tale, e interesant cum printr-un simplu joc poti realiza ce fel de persoana e cel de langa tine.