The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Vampirii printre noi?

sâmbătă, 11 februarie 2012

| | |
Desi titlul suna stupid, daca vedeti clipul de mai jos, e clar ca pare ca Keanu Reeves nu imbatraneste deloc.


Apoi, au mai aparut si alte zvonuri controversate despre Nicolas Cage si John Travolta, in urma descoperirii unor fotografii foarte vechi in care pare a fi ei.

John TravoltaReactia lui Nicolas Cage la fotografia din 1860. Cum explica actorul asemanarea izbitoare
Fotografiile pot fi foarte usor trucate, desi cei care le-au descoperit sustin contrariul.
 Se pare ca dupa dubioasa descoperire a lui Reeves, presa vrea sa transforme toti actorii celebri in vampiri.

Mi se pare ca au mers prea departe cu asta, dar...dar...de ce pare ca Reeves nu a imbatranit deloc?

Eu am auzit o teorie acum multi ani, conform careia fiecare dintre noi are sosii. Adica, unde pe lumea asta, exista cel putin inca o persoana care arata exact ca mine sau ca tine. Asta ar explica asemanarea actorilor cu cei din fotografii, dar nu explica tineretea eterna a lui Reeves.
Operatii estetice?Poate, dar genul asta de operatii lasa de obicei semne.

Si uite asa incep eu sa cred, pe langa extraterestri si fantome, si in alte chestii. Nu in vampiri! Nu sunt inca atat de dusa. Inca. Am citit prea multe carti cu vampiri ca sa ajung vreodata sa si cred in ei.

Dar cred, si daca pana acum ati zis ca sunt nebuna, acum s-ar putea sa imi dati dreptate-cred ca Universul este un loc inca nedescoperit si plin de mistere, la fel ca propria noastra planeta.
La naiba, noi nu stim nici maca care sunt cauzele sughitului (pana acum s-au facut doar supozitii) si vrem sa elucidam mistere complexe. Mai avem muuulte de aflat.

0 comentarii: