The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Noutati

sâmbătă, 8 octombrie 2011

| | |
Am creat doua pagini, una care contine muzica pe care o ascult, piesele mele preferate, mai exact. E o lista scurta, dar in timp o sa mai adaug.

Cea de a doua pagina se numeste "poeziile mele" si contine o parte din poeziile scrise de mine. De asemenea, voi mai adauga in timp.

Sper sa va placa paginile, le gasiti in bara laterala si le puteti accesa printr-un click pe banner.


EDIT: Inca o rubrica: Fotografiile mele


0 comentarii: