The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Anatomia lui Grey

sâmbătă, 8 octombrie 2011

| | |
Am facut o pasiune pentru Grey's Anatomy, e un serial super tare.





Va las sa va delectati cu cateva citate:


Dr. Miranda Bailey: Când sunteţi în preajma mea, trebuie să respectaţi cinci reguli. Memoraţi-le pe toate. Regula numărul unu: nu vă daţi pe lângă mine. Vă urăsc oricum, asta nu se va schimba.


Dr. Meredith Grey: Ne-am maturizat. Când s-a întâmplat? Ce putem face să oprim acest proces?


Dr. Meredith Grey: Acum câteva sute de ani, Benjamin Franklin a împărtăşit lumii secretul succesului său: "Nu lăsa pe mâine, ce poţi face azi". El este cel care a descoperit electricitatea. Se presupune că ar trebui să fim mai atenţi la ceea ce a vrut să spună. Nu ştiu de ce amânăm inevitabilul, dar dacă ar trebui să ghicesc, aş spune că de teamă. Teama de eşec, teama de suferinţă, teama de respingere.


Dr. Derek Sheperd (către Addison): Dacă diavolul ar putea lua o formă umană, te-ar alege pe tine.



Dr. Derek Sheperd (către Addison): Există un ţinut al posesiv-agresivilor,iar tu eşti regina acestui ţinut.

Dr. Meredith Grey: Sentimentul de vinovăţie nu apare de unul singur, ci împreună cu prietenii lui, neîncrederea şi nesiguranţa.
Dr. Preston Burke: Singurul care poate face o asemenea promisiune este Dumnezeu. Însă, în ultima vreme, nu l-am văzut cu bisturiul în mână.



Dr. Isobel "Izzie" Stvens (către Alex, după ce a luat examenul): Felicitări, nu eşti un idiot. Cu excepţia momentelor în care te comporţi ca unul.

Joe: Acesta este prietenul meu, Walter.
Dr. Cristina Yang: Da, bine, spune-mi că ai adus băutură.
Joe: Am adus nişte plăcintă de dovleac.
Dr. Cristina Yang: Dar eşti barman!
Joe: Tu ai adus bisturiul?



Isobel "Izzie" Stevens: Dr. Bailey, nu vreau să vă deranjez...
Dr. Bailey: Atunci nu o face.
Isobel "Izzie" Stevens: Este vorba despre domnul Jones.
Dr. Bailey: E pe moarte?
Isobel "Izzie" Stevens: Nu.
Dr. Bailey: Atunci lasă-mă în pace.



Dr. Meredith Grey: E clar, nu pot ieşi cu el, nu?
Dr. Alex Karev: Mă confunzi cumva cu o puicuţă? Ţi se pare că îmi pasă de fluturaşii din stomac? Nu se droghează, nu este la pârnaie şi nu ţine cadavre în pivniţă. Dacă vrei să fii cu el, dă-i bice.




Dr. Miranda Bailey: (inainte de a incepe operatia lui Meredith )Am avut 5 stagiari. Patru dintre ei au fost pe masa asta de operatie. Unul a murit, unul are cancer. Asa ca, Grey, sa nu te gandesti sa imi faci vreo figura.

0 comentarii: