The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

M-a vrajit o stea

sâmbătă, 24 septembrie 2011

| | |
Nostalgia verii a ramas,
Frumoasa amintire fara glas,
Doar chipul tau
Ce vantul rau
Il spulbera cu fiecare pas.
***
Fiindca m-a vrajit o stea
Ce mi-a dat lumina in noaptea mea.
***

Astept din nou acum in ceas de seara
Iubirii mele steaua sa-i apara,
Dar ea s-a dus
Si a apus
Lasandu-mi amintirea dintr-o vara.


Ca nici eu nu puteam sa zic mai bine.


0 comentarii: