The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Cele 9 vieti ale lui Chloe King

duminică, 11 septembrie 2011

| | |
Poster: The Nine Lives of Chloe King

Chloe isi dorea ca aniversarea de 16 ani sa aduca o schimbare in viata ei.

Mi-am dorit ca lucrurile sa fie diferite...Vreau sa imi asum un risc...Sa fac ceva special, sa ies in evidenta...Poate ca m-am saturat sa fiu fata cea cuminte. Vreau sa fac ceva periculos, diferit...sa nu fiu eu pentru o perioada.

Si intr-un fel sau altul, dorinta i se indeplineste. Pentru ca in curand ea afla ca nu este umana, ci este o Mai, si nu orice Mai, ci Unificatoarea. Are auzul fin, viteza mai mare, puteri speciale...si noua vietii...care ii sunt puse in pericol.

E un serial captivant, care impleteste latura realista cu cea fantasy, problemele adolescentei si intrigile cu partea fantastica a rasei Mai.


Pe Skyler Samuels o stiu din "The Gates", unde a jucat foarte bine si asta a fost unul dintre motivele pentru care m-am apucat sa vad serialul.



0 comentarii: