The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Dureri

vineri, 13 mai 2011

| | |



M-a durut piciorul pentru ca m-am lovit si mi-am dat cu unguent Baneocin. 
M-a durut mana de la vaccin si am luat un Ibuprofen. 
Dar acum, ca ma doare sufletul, ce pot sa iau? 
De ce nu exista o pastila care sa aline durerile sufletesti si dezamagirea?


De ce nu exista un super-glue care sa lipeasca si sa reintregeasca inima mea zdrobita si calcata in picioare fara mila?

1 comentarii:

Aryana spunea...

Exista. Se numeste TIMPUL.