The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Ganduri gri

miercuri, 18 mai 2011

| | |
Pe principiul "ce caut eu in viata mea?", am stat o noapte intreaga sa ma gandesc unde gresesc. Pentru ca multe dintre relatiile mele de prietenie se duc dracu' si sunt constienta ca trebuie sa fie si vina mea pe undeva. Dar unde, ca o caut si nu o gasesc.


Am trecut de la etapa "ma doare prea tare si nu pot sa respir" la etapa "ma doare in dos si nici acolo". Nu trebuie sa fii vampir (ca Damon) ca sa poti sa iti reprimi toate sentimentele. Am ajuns la concluzia ca oamenii sunt rai pentru ca au fost o data buni si nu le-a placut.


Dar revin la intrebarea mea: unde gresesc? Presupun ca raspunsul e in fata mea, ma dau cu capul de el si nu il vad.


Uuundeeeee? Spuneti-mi unde pana nu innebunesc!!

0 comentarii: