The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Help!

miercuri, 27 aprilie 2011

| | |
Am nevoie de ajutorul vostru. Trebuie sa scriu cateva versuri pentru o melodie care va face parte din coloana sonora a filmului "Jurnalul unei iubiri interzise". 


Problema e ca nu am deloc inspiratie. Daca va pricepeti la scris poezii si vreti sa contribuiti, mi le puteti trimite pe mail la ramona88badea@yahoo.com. 


Daca poezia voastra va fi selectata, numele vostru o sa apara pe generic. Daca iau doar un fragment, din, sa zicem, 2 poezii, ambele nume ale autoarelor vor aparea pe generic.


Sa va spun cam despre ce e vorba: Tatiana si Valeriu (Tania si Edward pentru cei care au citit ficul) se cearta, Tatiana pleaca, iar Valeriu e suparat din cauza asta.


Secventa:



Valeriu sta instins in pat, privind la tavan.Tine in mana o minge de tenis, pe care o arunca in sus, apoi o prinde.
(muzica)

Muzica trebuie sa se potriveasca secventei, iar versurile situatiei. 

0 comentarii: