The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Profilul celor care calatoresc cu metroul

joi, 7 aprilie 2011

| | |
Astazi, in timp ce mergeam cu metroul cu vara'mea de la Nicolae Grigorescu la Unirii, am inceput sa vorbim de cei care se aflau in fata noastra si sa facem profile.


Si am gasit asa:



  • Una bucata tipa draguta, care stie sa isi asorteze cerceii cu geaca si citeste. 
  • Una bucata tip de 14-15 ani care era epilat pe picioare si avea blugii indoiti pana deasupra genunchiului.(Eu m-am gandit ca poate se duce la pescuit si i-a indoit ca nu si-i ude)
  • Una bucata tipa foarte cool, care avea in par gras, slinos, nespalat si nepieptanat care i se lipea in suvite de fata.(Dati-mi o punga sa vomit)
  • Una bucata tipa taranca  "conservatoare", ca sa o citez pe vara'mea, care era prietena cu tipa cu parul nespalat si arata....adica nu arata in niciun fel, dar ea se spala, frate.
  • Una bucata baba care era machiata cu tus negru si avea cozile atat pe lungi de i se innodau la spate.(Adica ceva de genul, ca sa ma intelegeti mai bine
)
  • Si una bucata tip dragut, care avea niste pantofi ascutitit de lac absolut oribili.
Cam pe astia i-am observat noi(Zi, Stef, mai era cineva?)

Observatie: Prima tipa despre care am vorbit era singura  din vagon care citea. (trist)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dap...tipul cu pantofi ascutiti eram mulatru...bun baiat...bunnnnnn rau:>:>

Oana spunea...

Foarte tare:)):)):)) "tipa foarte cool/par gras,slinos" :)):))