The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

S-a terminat :(

joi, 2 august 2012

| | |
Am vazut aseara ultimul episod din House.
Atat imi doream sa il termin, si acum parca am ramas cu un gol in suflet.
M-am atasat prea tare de House si de celelalte personaje, m-am obisnuit prea tare sa ajung acasa si sa vad cateva episoade, sa ma trezesc si sa vad un episod la cafea...
E ca si cum as fi pierdut un prieten drag...

1 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

Am văzut acum ceva vreme finalul de la House, a fost genial! A fost trist că s-a terminat, dar ne-a lăsat să ne imaginăm noi cum:-? nu a dat ceva bătut în cuie.