The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku: Ziua 22

duminică, 5 august 2012

| | |
Cum te-ai schimbat în ultimii 2 ani?


Am devenit mai sceptica, nu prea am incredere in oameni si le  foarte greu sa ma castige.
Visez mai putin, dar traiesc mai mult.
Dorm mai putin, dar iubesc mai mult.
Pretuiesc mai mult ceea ce am, iar atunci cand mi se intampla ceva care ma doare foarte tare, incerc sa ma calmez si pur si simplu astept sa treaca timpul, pentru ca el vindeca tot.
Citesc mai mult, dar din pacate scriu mai putin.
Am devenit intr-un fel mai rautacioasa, intr-un fel mai buna. Depinde din ce unghi privesti, sau mai degraba depinde cine esti.
Am devenit mai inchisa, nu mai vorbesc cu oricine despre ce mi se intampla sau ce simt.
Cred ca m-am schimbat mult mai mult, din unele puncte de vedere pe care inca nu le realizez.

0 comentarii: