The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Leapsa de la Miku (2)

duminică, 5 august 2012

| | |
1. Ce culoare au ochii tăi?
Verzi, dar se schimba in functie de lumina.
2. Spune 5 lucruri pe care le faci în timpul liber.
Citesc, scriu, postez pe blog, ma uit la seriale, ies in oras.
3. La mare sau la munte?
Mare, clar.
4. Culoarea preferată?
Negru cica nu e culoare, asa ca mov.
5. Îţi place de cineva?
Imi place de mama, de prietenele mele, de multi actori si de iubitul meu. Ce nenorocita sunt ca l-am lasat la coada, dar asa suna mai poetic =))
6. Spune-mi un banc, vreau să zâmbesc.
Ana: -Ce faci?
Manole: -Un zid. Te bagi?
7. Care ar fi lucrul pentru care ai renunţa la Twilight şi la scris?
Am renuntat dmult la Twilight. Adica...inca inseamna ceva pentru mine, dar de cate ori poti sa citesti niste carti si sa vezi filmele? Inca astept cu nerabdare ultima parte, dar din pacate am inchis blogul Twilight Lovers.
Iar la scris as renunta daca nu as avea inspiratie. Sau timp.
8. Îţi place Doza de Haş?
Nu am vazut niciodata.
9. Eşti fan R. Pattinson şi K.Stew?
A lui Rob nu, a lui Kristen da, eram fana ei de dinainte de Twilight.

Intrebari:
(dar astea de pana acum ce au fost?)
1. Spune repede un număr.
3
2. R Pattinson sau K Stewart?
Kristen
3. Adevăr subtil sau adevăr direct?
Adevar sa fie.
4. Să te bârfească sau să îţi spună în faţă?
Sa mi se spuna in fata.
5. Ai bârfit pe cineva?
Da, toata lumea barfeste, putin recunosc.
6. Ţi-e frică de cineva?
De moarte. Si de o persoana sau doua, dar nu recunosc nimic :))
7. Primul băiat/prima fată care-ţi vine în cap.
Victor
8. Cărţi de dragoste sau poliţiste?
Depinde de ce stare de spirit am.
9. Ce te-ar împinge să te sinucizi?
Nimic. Nu mi-e frica de viata. In schimb, mi-e frica de moarte.

Nu stiu cui sa dau leapsa, cui o vrea cu dedicatie :))

0 comentarii: