The Hunger Games by Suzanne Collins Darkest Powers by Kelley Armstrong Strange Angels by Lili St. Crow Vampire Academy by Richelle Mead
“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”
Elena Costea

Obiectele copilariei mele

duminică, 13 martie 2011

| | |






Dupa cum vedeti, am mestecat multa guma la viata mea. Mai intai Turbo, apoi Barbie (cu asta n-am gasit poze) si dupa aia, cand a aparut Hubba Bubba.De aia am dintii asa praf acum.(Paranteza moralistica: copii, nu incercati asta acasa!Am incheiat paranteza moralistica).


Cand eram eu mica, nu existau prea multe dulciuri pe care sa le poti cumpara. Era guma Turbo, mai erau bomboanele BoniBon, ciocolata Africana si mai erau niste ciocolatele care se numeau Vis si bomboanele cubaneze.(Faza tare, intr-o iarna inainte de Craciun nu am mai gasit bomboane cubaneze si ii zic lu' mama "Da' mie imi plac si fara baneze.")


Ieseam afara si ii ziceam lu' mama "da-mi o mie mie si o mie lui"= o mie de lei mie si o mie de lei lu' fratemiu si din aceasta mie imi ajungea sa cumpar cateva gume si un suc la dozator. Nu as mai bea posirca aia de Tec acum nici daca m-ar tine cineva legata si mi-ar turna pe gat.






Cand am fost la mare (tot copil fiind) am descoperit sucul Rio. L-am vazut si acum cativa ani in Cora, cred ca era o varianta imbunatatita, dar tot naspa era.


Cam atat despre dulciuri.


Va mai amintiti chestia asta? Cand eram eu pustoaica era la moda, cine nu o avea era mare fraier.







Pe vremea mea ii zice simplu "curcubeu" si sa vezi ce amuzamentul masii cand se incrucau spitele alea si trebuia sa le descurci. Eu l-am "tuns" pe al meu, adica am taiat din cercurile care erau incurcate pentru ca mi-a fost imposibil sa le mai desfac. Dupa care s-a incurcat iar si l-am aruncat la cos.





Nu am stiut niciodata sa trag cu prastia, dar lui frate'miu ii planea sa vaneze vrabiile la tara. A plans juma' de zi cand a nimerit una si de atunci s-a lasat de sportul asta.





M-a invatat si pe mine frate'miu sa fac cornete si i-am furat bunici tevile de suflat in varza ( Poate mai sunt si acum oameni care pun varza la murat in butoi si au tevi cu care sufla in ea? Stiti despre ce vorbesc? In fine...)


E amuzant sa tragi cu cornete, dar sa vedeti ce amuzant e cand trag altii in tine, iar cornetele lor au ace in varf. (ce copii dementi) AU!


In lipsa jocurilor pe calculator si a altor jocuri care atunci nu existau, eu si frate'miu gaseam alte moduri in care sa ne distram. Umpleam pungi cu apa si le aruncam de la etajul 8 (sper ca mama nu citeste postul asta). Nu am nimerit niciodata pe nimeni (Slava Domnului!), dar am udat multi pietoni plictisiti.


Si cand ne plictiseam de pungile cu apa gauream doua dopuri de la sticle, umpleam sticlele cu apa si ne stropeam intre noi, in lipsa unor pistoale cu apa. Udam peretii la greu, dar se uscau pana seara, cand veneau ai nostrii de la munca.


Tin minte ca o data a venit taica'miu mai devreme de la munca si noi aveam cate un prosop in spate pe post de pelerina si ne udam cu sticlele cu apa. Curgea apa de pe pereti intr-o veselie si eu cand am auzit soneria m-am dus si m-am ascuns in sifonier. =)) L-am lasat pe frate'miu sa se descurce, dar norocul nostru ca taica'miu venise doar sa ia ceva ce uitase, nici nu a intrat in sufragerie.





Un alt obiect al copilariei mele as putea spune ca sunt cainii maidanezi, cu care stateam bot in bot toata ziua.


Vorbeam zilele trecute cu mama si ii spuneam ca Anastasia nu isi mananca sandvisul pe care il are la scoala. Si zic eu " Nici eu nu il mancam, dar tu nu stiai. Stia doar Fetitia din spatele blocului."


Eheheee....ar mai fi multe de povestit despre copilaria mea, dar ma opresc aici momentan. Poate revin cu partea a doua a postului cand imi mai amintesc intamplari.

1 comentarii:

Virtual Diva spunea...

Si eu am avut curcubeu din ala:X
Si am prins si bomboanele Bonibon. Si stiu ca mai era si o guma de mestecat intr-o cutoe roz in forma de cerc...:x ce buna era